Monday, April 09, 2012

Hoihoihoi ! Phuiphui ! Haha peh banyaknya habok !
Lama gila ah tak update blog !


Siapa ni ? Awat macam tomboi ? Ahaha xP
Dia Putri Nazatul ...... *Oke aku tak hafal nama dia* :3
dia nampak je tomboi tapi dia perempuan k ?
Dalam banyak-banyak kawan dialah yang pandai amek hati aku 
dan dialah yang paling pandai buat aku bengang . -.-'

Sedih leee dia tak ada tahun ni , 
dulu dia 24jam ada je dekat cc aku , gosip-gosip dengan dia , semua dengan dia
now dia dah pindah terasa ada yang hilang pulak :3

Heee, hari tu jumpa dia sumpah ayu bhai x)
Btw thank ah sudi mandi hujan semata-mata nak jumpa aku ,
ahhh terharu ekeke =p 
Tapi agak kecewa dengan dia ,
mentang-mentang kawan dah ramai sekarang nama aku pun kau lupa kan ?
sedih tau ! ='(.

 Nih ! Aku nak bagi amaran sikit dekat kau ...,
kau tak payah nak fikirkan sangat dengan masalah kita tahun lepas k ?
Yang lepas lepas , yang sekarang sekarang ,
biar ah diaorang benci kau or what yang penting aku dengan acha masih
sayangkan kau k ? Takecare sis dekat sana ! 
Kalau free free text ah aku , erk ?
K.Bye

#We Always Miss You ,Sayang Kau ... ='*