Monday, December 10, 2012

Welcome 2013 =)

Hey, As'salamualaikum kepada yang Islam dan salam sejahtera kepada yang bukan Islam. :)
Tak lama lagi kita akan meninggalkan Tahun 2012 kan? Well aku akan rindui tahun 2012 yang penuh dengan kenangan pahit manis. Macam tahun tahun yang sebelum ini... tahun 2011 banyak kenangan kenangan yang tak dapat aku lupakan ;'D Senang cerita semua tahun banyak meninggalkan kita kenang - kenangan yang sukar untuk dilupakan, betul tak!?!? (^-^) 
#Tak akannn tergantiiii setiapp kenangann yang telah terukirrr ~ Eceh menyanyi pulak haha
#Post semakin merepek :p Okeok haha..Well, harap tahun 2013 akan jadi tahun yang lebih bermakna dari tahun yang sebelum sebelumnya..

Kepada kawan kawan yang saya kasihi sekalian..terutamanya..
(Irra,Nina,Aishah,Yati,Umi,Eyka) korang korang yang pernah berperang dengan aku la kan hee.
Aku nak mintak maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki dekat korg, ye aku tahu aku banyak dah buat jahat dekat korg...jika ada terkasar gurauan,cara layanan, kutuk kutuk korg, buat jahat dekat korg ke apa apa maafkan aku eh?.. kita manusia tak lari dari semua ni kan? Tipu la kalau tak pernah kan kan? Hee harap korg maafkan aku :') Bagi aku.. gaduh dengan korg memang silap besar aku la kan. Sebab Aku sayang korang sangat, tu kalau gaduh sampai terbabas ke mimpi #EhEh haha (>.<) Bila ingat balik gaduh dengan Eyka hari tu rasa kelakar pun ada. Rasanya kalau tengah terberak teringat benda tu pun boleh gelak Aha k pengotor :P Btw lumrah hidup kan? Gaduh gaduh pastu berbaik balik itu memang adab berkawan..makin kita kerap bergaduh makin kita kenal diri masing masing dan makin banyak kita belajar dari kesilapan. Tak gitu? Haha ceramah pulak :P

Apa apa pun #CumaNakBagiTahu Walau macam mana teruk kita bergaduh sekalipun, aku tetap sayang kan korg. Sebab aku tahu.. seteruk mana masalah, pasti ada jalan penyelesaiannya kalau kita berusaha untuk selesaikan betul tak? :)



Akhir Kata : Aku Sayang Kauorang ='*